denises

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Denise Glad - 30 december 2010 22:37

Nu har jag städa tillräkligt för idag, resten tar jag och syrran imorgon! :)


PS, ni kan juh oXå kolla in syrrans blogg tu-sei-il-mio-cuore.bloggplatsen.se fast ni får inte glömma att kolla in här på min blogg :D


Puss. Hej!




Av Denise Glad - 30 december 2010 21:45

Nu har jag bytt data de gick super bra! men de kan bli nå vaising så om jag inte skriver godnatt sen så vet ni varför! :)


och jag ska städa lite nu så jag kommer lite då och då och skriver lite grejor!


Puss.Hej

Av Denise Glad - 30 december 2010 21:20

Fy faan vilken jobbig data! den dampade så jag kunde inte längre vara inne på bloggen och fick stänga av datan!! (ååhhhhh) aja min syrra ska snart ha datan och jag vet inte om jag få ha den efter men jag ska testa om min data går igång den är oxå dryg som faan! men om jag inte kommer in så syns vi imorgon!   


Imorgon e de juh* nyårsafton, och jag firar varje år hos grannen och i år ska också min kompis mimmi och hennes familj fira nyår med oss, de ska bli super kul! Jag ska försöka ta massa fina bilder och lägga ut men vi får se   


PS. glöm inte att kolla in dagens låtar varje dag man vet aldrig vad man hittar! :)


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 30 december 2010 19:14

Nu e jag tillbaka, maten var god! farbror Samuel hade lagat pasta och lax (mums)!


nu hade jag tänkt lägga upp lite blandat så häng kvar!   


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 30 december 2010 16:38

Rock - Ozzy Osbourne (let it die)

http://www.youtube.com/watch?v=rbK5E6WVTlY


Lungn - Miley Cyrus (every rose has its thorn)

http://www.youtube.com/watch?v=I-t5ld7YMtc


Pop - Justin Bieber (never say never) 

http://www.youtube.com/watch?v=_Z5-P9v3F8w



HipHop/Rap - Sean Kingston (dumb love)

http://www.youtube.com/watch?v=8oE-qfxmMnI&feature=related


Parody - The Midnight Beast (tik tok)

http://www.youtube.com/watch?v=D4npUdfEmbQ


njut! jag kommer hem typ 7 så hörs sen


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 30 december 2010 16:36

Heej Hejj.. de tog ett tag (haha) jag följde med min kusin hem efter ishallen så aa.. jag ska dit snart igen och äta middag men nu är jag hemma och bloggar och ska fixa dagens låtar !


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 30 december 2010 10:54

Vet du vah? jag ska till ishallen nu och kanske åka skridskor med min kusin och min syrra! så dagens låtar kommer lite senare men vi hörs om en timme typ! :)


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 30 december 2010 10:47

Heej Hejj bloggen imorshe väkte min pappa mej typ aa tidigt iallafall! men jag somna om såklart men nu har jag vaknat upp    och snart kommer dagens låtar så häng kvar!


Puss. Hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards